torstai 24. tammikuuta 2013

Siivous into, ainaki jaksoittain

En tiä mikä ihme on mut tunnun nykyää purkavan tylsyyteni siivoukseen. Elenki siivosin varmaan puolen päivää ja sit ko muut tuli kotio ni alotin ottaan rennosti. Enkä kyl tiä miks en siivoo koskaa muiden nähden, en vaa tykkää! :D Oon ny tän vuode puolel pessy vessanki jo kaks kertaa, ja normaalisti en sitä ikinä tee.. Mut mul on tuol sängyn päätys nurkas seissy monta vuotta tollanen kalalamppu, mut se on pitäny putsata ja kaikkee ni ei oo ollu päällä ja käytös. Senki sit tyhjensin ja vähä pesasin ja pistin uude veden ja kaikkee. :D Nyt se sit tuol nurkas on piristämäs mua. :)

 Mitäs sitte, hmm.. Eile koin illal kas tosi positiivisen yllätyksen ku yks kaveri Joensuun lähettyvilt soitteli, ihan muuten vaan kuulumisia ja sillee. Mun mielest se oli jotain nii ihanaa! :) En muista koska viimeks joku kaveri ois soittanu tuollee, ilman mitään taka-ajatuksia tai isompia asioita. Siitä tuli kyl tosi hyvä mieli! :) Että kyllä taas astetta varmemmaks tuli se et ens kuun lopus itteni sielt päi löydän, jeejee! Varsinki ku mul sellanen olo täl hetkel et oon toivottua seuraa käymään siel päi. :) Voisko ihanempaa fiilistä olla? Ei ainakaa täs mun yksinäises kotona tylsistymistä täynnä olevas elämäs. :)



Eilen vietin myös päivää ajatelle et voi ku vois palata ajas taaksepäi, sinne ku oli 16. Tuli meinaa niiiiin hirmunen ikävä mopoo ja mopoilua! :) Yhden jätkän kas juteltii ja tultii siihe lopputulokseen et jos meil ois kavereit joil olis mopot, tai jotka hommais sellaset, ni varmaan ajeltas ens kesänä. :D Mä muistan niin hyvin viel sen ihanan ajamis fiiliksen, ja sen aivan ihana kakstahdin tuoksun. <3 Oon aina ollu vähä erilaine tyttö, mä rakastan välil kaikkee mikä ei oo nii hirveen naisellista. :D Joskus muistan miettineeni et jos jossain myytäs kakstahdilta tuoksuvaa hajuvettä ni se varmasti löytys mun hyllystä. :D Voi mahoton, noo kyl mä ens kesänä taas varmaan muutamaan kertaa käyn vähä ajeluttaas tota mun ex-mopoo, nykystä isän omistukses olevaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti